فیزیک اسلامی در درک جامعه شناسی اسلامی
به نام ایزد توانا
برای دسترسی و تسلط به گیتی و دانش فیزیک اسلامی باید یک جامعه دوستدار علم داشته باشیم
جامعه اسلامی چگونه است
خلافت اسلامی یا جمهوری اسلامی ؟
سرشت اسلام از چیست ؟
اسلام حاکمیت دینی است یا جمهوریت دینی ؟
جمهوریت دینی ؟
یعنی همه ادیان جزو پیکره اسلام است
یعنی یک مسیحی ---- مسلمان است ؟
یک یهودی ------- مسلمان است ؟
اگر سرچشمه جوشش ادیان را بررسی کنیم به صد اسلام ، جمهوریت دینی است و تمام ادیان جزو پیکره اسلام هستند
به قول پروین
واعظي پرسيد از فرزند خويش
هيچ ميداني مسلماني به چيست؟
صدق و بي آزاري و خدمت به خلق
هم عبادت هم كليد معنويست
گفت از اين معيار اندر شهر ما
يك مسلمان هست آنهم ارمني است
ذات اسلام جمهوریت دینی است تجمیع ادیان با اصلاحات قرآن جزو بدنه و پیکره اسلام هستند اسلام تکمیل شده ادیان است ستونش مردم هستند .
شیرازه و چکیده اصلی قران و اسلام ؛ اصول دین است اصولی که فهمش منحصر به فرد بدونه تقلید جزو واجبات است در اصول دین حق تقلید وجود ندارد و اگر شخصی تقلید کند مسلمان نیست بلکه موجودی متقلد است
اصول دین بیس وساختار و اتصال کننده فرد با جامعه و حاکمیت است اصول دین شابلونی و یا ابزاری است برای پاسخ گویی به تمام نیازمندی های حاکمیتی و اجتماعی و شخصی هرفرد است درک اصول دین هر شخص از اجتماع و پیرامون خود باعث پیشرفت و تعالی حاکمیت و تمدن اسلامی مدرن می شود . و بشر را آماده برای تسلط به گیتی می کند
با توجه به آیه 61 سوره یونس و مدل سازی کوچکترین ها و بزرگ ترین ها و نظریه های جامعه مانند یك اندام زنده است به این اصل می رسیم که اصول هر انسان همان اصول جامعه اسلامی است و در جامعه اسلامی اصول دین جامعه اسلامی شیرازه دستورات مهم قرآن است . اصول دین هر شخص با اصول دین کل جمهوری اسلامی پیوند و اتصال دهنده هم و از پیکره هم هستند.
اصول جمهوری اسلامی:
اصول دین ،
یک -توحید :
شناخت باری تعالی و اثبات وجود خداوند برای درک زندگی و شناخت ضرورت ها اهداف و رسیدن به نور تجلی بخش هستی از ملزمات است
در بخش توحید گرفتن رنگ خدایی که خداوند در قرآن آن راخواسته مختص مذهب خاص یا روش خاص نیست
صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً ۖ وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ
رنگ خداست و چه رنگی بهتر از رنگ خدا؟ و ما او را پرستش میکنیم.
بقره 138
گرفتن رنگ خدایی هر فطرت پاک انسان را به زانو در میاورد و انسان و فطرتش برای رنگ خدا زانو می زند و آنرا می پزیرد
اجبار در دین نیست فطرت انسان تشنه است برای رنگ خدایی
می خواهید درک کنید اشاره می کنم به خدمت مولای عزیز من امام علی که در خانه آن زنی کار و خدمت می کرد که مدام به امام علی جسارت می کرد
می خواهید رنگ خدارا ببینید
آن زن طرفدار صلح که خالکوبی روی بدن دارد طفلی آفریقایی را از سلط زباله خارج و اورا پرورش می دهد
رنگ خدایی در گروی انسانیت است نه مذهب پرستی
فطرت پاک برای رنگ خدایی زانو می زند و آنرا می پزیرد
دوم -نبوت :
نبوت تاریخچه ای است از حاکمیت اسلامی با پایه های ابتدایی جمهوریت
برای مثال پیغمبران ایرانی مانند ذالقرنین ابتدایی ترین حاکمیت های جمهوری الهی ایران را شکل دادند
http://ensani.ir/fa/article/46083/%D8%B0%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B1%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%B9%D9%87%D8%AF-%D8%B9%D8%AA%DB%8C%D9%82-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%85%D9%89-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%B9%D9%82%D9%88%D8%A8-%D8%AC%D8%B9%D9%81%D8%B1%D9%89-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%AF%D8%B4%D8%AA%D9%89
پادشاهان عادل و دادگر که فقط در خدمت مردم و جمهوریت بودند بعد ها مجالس این حاکمیت در دوران سکاهای اشکانی تحت عنوان مجالس شاهی تکمیل تر شد تا جایی که شخص اول مملکت را تایید و یا برکنار می کردند نمونه های تکمیل یافته جمهوریت الاهی ایران بود
در کتاب گاتهای زرتشت آمدهاست که به منظور ایجاد صلح، ثبات، پیشرفت و شادی برای زندگی در جهان، مردم فقط باید افراد شایسته را انتخاب کنند.[۱] سرود شانزدهم گاتها به موضوع انتخاب شایسته اختصاص دارد و نشان میدهد که یک دولت ایدهآل باید انتخابی باشد.[۱]
در نماز اهوناور (به معنای انتخاب خداوند)، به زرتشتیان آموزش داده میشود که رهبر آنها باید با استفاده از روان نیک و بر حسب حقوق فردی انتخاب شود، این امر بنیادهای یک دموکراسی سیاسی را در چهار هزار سال پیش بنیاد گذاشته است.[۲]
پیامبر ایرانیان زرتشت به مردم توصیه میکرد به سخنان همه طرفها گوش دهند تا بهترین آنها را انتخاب کنند. او میگفت (یسنا ۳۰، بند ۲): «ای مردم، به دیگران گوش دهید و بهترین آنها را انتخاب کنید، و آنها را با اندیشهای روشن و ژرف بسنجید. هر مرد و زنی باید خودش مسیر خوب و بد را انتخاب کند».[۳][۴][۵] باید خاطر نشان کرد که وی در این باره میان زن و مرد تفاوت و تبعیضی قائل نمیشد.[۵] در یسنا ۳۰، او میگوید: «به بهترین سخن و مشاوره گوش بسپارید، دربارهٔ آنها با داوری روشنگرانه تأمل کنید. اجازه دهید هر فردی عقیده اش را با آن آزادی انتخابی که هر فردی باید در رخدادهای بزرگ داشته باشد برگزیند».[۶]
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/تاریخ_دموکراسی_در_ایران_باستان
ابتدایی ترین جمهوریت اسلامی در زمان پیغمبر اسلام رخ داد که مردم فوج فوج دعوت اورا لبیک گفتند
اما باید این نکته مهم را دانست که تا زمانی که جمهوریت نخواهد حکومت اسلامی شکل نمی گیرد بسیار مهم مقام جمهوری اسلامی بسیار بالاست
جمهوری دارای فطرت پاک است که برای رنگ خدا آموزش می بیند و به زانو در می آید
بعد از پیغمبر.. اسلام امام علی را برگزید اما جمهوریت نسبت به این امر بی تفاوت بود
امام علی ع سکوت کرد
شهید مطهری می گوید بگذارید مردم انتخاب کنند تا جامعه درک کنند رشید شود اگر خطا کرد جبران می کند بگذارید انتخاب کند حتی اگر اشتباه کرد دودش تو چشم جامعه می رود ....می فهمد اصلاح می کند
امام علی سکوت کرد
تا مردم فهمیدند به خانه او آمدند التماس کردند تا حاکمیت جمهوری اسلامی شکل گرفت
نبوت تاریخچه از حاکمیت و اجتماع از گذشته است
امام خمینی ره می گوید
امروز ما مواجه با همه قدرتها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزی میکنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیفهایی است که خدا دارد؛ یعنی، حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر - ولو امام عصر باشد - اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا میکند برای اسلام. همه انبیا از صدر عالَم تا حالا که آمدند، برای کلمه حق و برای دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند.
صحیفه امام خمینی » جلد 15 » صفحات 365
ساختار حاکمیت اسلامی از نظر امام خمینی ره
ابتدا خداوند
بعد جمهوری اسلامی
بعد امام عصر
بعد رهبری ولایت
بعد رئیس جمهور
بسیار مهم
امام خمینی ره با این گفته اش زیبا ترین درجات دموکراسی را برای جامعه اسلامی ترسیم کرد
مسئله نبوت در جمهوری اسلامی مانند ریشه های یک درخت است که هرچه قوی تر باشد درخت جمهوری اسلامی تنومند تر می شود.
متاسفانه به این موضوع امروزه بها داده نمی شود و عواملی در صدد تصاحب ذالقرنین برای ساخت ضد جمهوریت اسلامی هستند
این عوامل بی فکر امروزه حتی نخبگان این وطن مانند مولانا خیام ابوعلی سینا راهم از دست داده اند
سوم امامت :
امامت یکی از اصلی ترین اصول برای داشتن یک اجتماع و حاکمیت اسلامیست
سوره مبارکه المائدة آیه ۵۵
إِنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسولُهُ وَالَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمونَ الصَّلاةَ وَيُؤتونَ الزَّكاةَ وَهُم راكِعونَ﴿۵۵﴾
سرپرست و ولیّ شما، تنها خداست و پیامبر او و آنها که ایمان آوردهاند؛ همانها که نماز را برپا میدارند، و در حال رکوع، زکات میدهند.
با تفکر بخوانید
امت عزیز اسلام آیات بالا مربوط به محبوب ترین اشخاص امت اسلامی است
تمام اجتماع بزرگ اسلام حضرت محمد و ولی و سرپرست امام علی را به رسمیت و درجات بالا می شناسد
خوب آیات بالارا بخوانید و تفکر کنید
و برای زیبایی آیه اشک بریزید
دقت کنید نماز فریضه واجب است و اما از آن واجب تر خدمت به جمهوریت یا مردم است
خداوند آیه بالا را به واسطه عمل امام عزیز دلم علی ع آورد و اورا لایق امامت به خاطر اعمالش دانست آیه را قائم به شخص نکرده به این دلیل
که بعدها نگوییم فقط کار امام علی ع بود و ولا غیر
یا نگوییم که اصلاح و جامعه آرمانی فقط کار امام عصر است و ولا غیر
دوستان عزیز امامت به دلیل خدمت به جمهوریت حتی در نماز اتفاق می افتد و جایگاه امامت در خدمت به جمهوری اسلامی تثبیت می شود
زیبایی این آیه به قدری بالاست که حدی برای آن غیر قابل وصف است عدم قائم به شخص کردن آیه باعث خدمت دائم به جمهوریت برای تمام زمانها می شود
دوستان عزیز امام و رهبر خادم جمهوری اسلامی است به این دلیل ولی می شود و اما پادشاه سوار بر جمهوریت است
رهبر بر قلب ها حکومت می کند اما پادشاه دستورش و عمل به او از روی اجبار است
مملکت که امامت را جزو اصول دین دارد امروز از کشور مظلوم فلسطین دفاع می کند امروز مذهبی در درجات بالاتری قرار دارد که مدافع مظلومیت است و برای مردمش نکویی به ارمغان می آورد و با استعمار و استسمار در منطقه مبارزه می کند
اصول امامت با اصول عدل پیوند می خورد و پیکره زیبای جمهوری اسلامی را شکل می دهد .
امامت همواره حامی جمهوریت است
و با ولایت نمی شود روی جهوریت خط کشید
جمهوریت فطرت پاک دارد که با عدالت و رنگ خدایی آموزش می بیند
شما ببینید با کدام عمل امام علی ع در قرآن خداوند به صراحت او را ولی و سرپرست کرد .
http://ensani.ir/fa/article/58908/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86
علی(ع) در آیینه قرآن
نویسندگان: هادی قطبی
منبع: فرهنگ کوثر 1389 شماره 81
چهارم عدل :
بت ساختن از زمامدار.
اصول عدل خط مقدم جمهوریت اسلامی قرار دارد
و اگر امروزی شاهد تنبل شدند سیستم جمهوریت اسلامی نسبت به ما بقی تمدن ها شده است باید در عدل اصول جستجو کرد ببینید کجا کم می گذارید .
گستردگی عدل در اصول هر شخص و شکل گیری جامعه جمهوری اسلامی با عدل هویت می بیند تکمیل تر می شود
افراد منحرف از جمهوریت می گویند جمهوریت باعث کربلا شد خخخخخ
می گویم جمهوریت نبوده زیرا بعد از امام حسین قیام طوابین زبیر و مختار شکل نمی گرفت
یک حذب و گرایش فکری کربلا کرد آنها در امامت اصول دین خود عدل و عدالت را خفه کردند و از امام و رهبر خود شریح قاضی بت ساختند
آنها به دلیل نداشتن عدالت در اصول دین خود و مطالبه نکردند یا معاد در اصول دینشان با عث اشتباه در انتخاب امامت شدند
شما اگر آن زمان آنجا بودید در کجا بودید
مکتب امام صادق ع چیست ؟
امام صادق ع به جنگ با بت ساختن از امامت رفت افرادی که از اجداد امام صادق ع بت ساخته و مقام نیمه خدایی به آنها داده بودند
مکتب امام صادق ع به جنگ با بت ساختن لباس و رهبانیت رفت
امام صادق به جنگ با مذهب پرستی رفت بسیار مهم
بر گرفته از کتاب مغز متفکر شیعه
مکتب امام صادق ع
به جنگ بت ساختن از شخص امامت بود رفت
شاید یکی از دلیل غیبت امام عصر هین باشد
آن جامعه آرمانی ما به این دلیل متولد و محقق نمی شود که دین ما قائم به شخص باشد و ما از شخص امام مطالبه نکنیم
امام مهدى (ع) فرمودند:
أمّا وَجهُ الاِنتفاعِ بِی فی غَیبَتی فَکالاِنتِفاعِ بِالشَّمسِ إذا غَیبَها عَنِ الأبصارِ السَّحابُ.
چگونگى بهره مندى از وجود من در دوران غیبتم، همچون بهرهاى است که از خورشید مى برند، آنگاه که ابر آن را از دیدگان نهان مى کند.
(الغیبه، طوسى، ص. ۲۹۲)
این سخن یعنی او میان ماست و سخن حق سخن اوست
وقتی قائم به شخص نبودیم و قائم به حرف حق و عدل بودیم از امام عصر بهره برده ایم .
حرف حق اگر از زبان دشمن بیرون آمد باید فکر کنیم و بررسی کنیم تا عادلانه ترین تصمیم را بگیریم
اگر از رهبر و امام حمایت کنیم در حالی که عدل را زیر پا له می کنیم در این صورت از رهبر بت ساخته ایم
رهبر عادل است در غیر این صورت دیکتاتور می شود.
پنجم -معاد :
معاد به معنای پاسخ گویی در برابر خداوند
خداوند از حق خود می گذرد اما از حق انسان نه
اصول معاد در کنار اصول های دیگر قرار می گیرد و مطالبه می کند
جمهوریت از امامت مطالبه می کند و امامت از دستگاه های خود
معاد قوی تر بت ساختن از حاکمیت را از بین می برد
کسانی بت شکن هستند که مطالبه می کنند و پاسخ گو هستند برای مردم
تمام این اصول دین روی تنه و ستون مردم شکل گرفته است این تعریف درست جمهوری اسلامی ایران است .
ایران :
به معنی جمع نجیب زادگان
ایران یعنی جمع کردن خوبها و عالی ها از تمالم جهان
تمام انسانهای روی زمین یک وطن دیگر به نام ایران دارند به خاطر همین است آنها بسیار مهمان نواز هستند و تمدن در آغاز از این سرزمین سرچشمه گرفته اگر روزی احساس کردید که نجیب هستید و همانند نجیب زادگان پوشش دارید و از دایره نفسانی حیوانیت به دور هستنید شما ایرانی هستید
بعضی ها جمهوری اسلامی را یک نظریه موقت میدانند. آنها بر این عقیده هستند که حاکمیت در نهایت به صاحب اصلی و امام عصر می رسد و او روی بالای حرم قرار دارد و تعریف حاکمیت آرمانی اسلامی یک حاکمیت قائم به شخص است این طرز تفکر با تفکرات امام خمینی رحمت الله علیه سازگار نیست امام علی علیه السلام به دلیل نبودن جمهوریت سکوت کرد وقتی که ملت رشید شدن و جمهوری اسلامی پیوند خورد حکومت امام علی شکل گرفت امام بزرگوار به هیچ وجه روی جمهوری خط نکشید و نظر خویش را تحمیل نکرد حتی در صلح با معاویه به جمهوریت هشدار داد اما سرانجام صلح شکل گرفت زیرا تفکر و خاستگاه جمهوریت این بود در اینکه حکومت امام علی و حکومت امام عصر متفاوت باشد بسیار هدف مضحک و خنده داری است حکومت امام عصر بیس و پایه حکومت امام علی علیه السلام است با عنوان جمهوری اسلامی بسیار مقدم و بسیار بالا هست و حتی از خون امام زمان واجب تر است
مشکل بزرگ این تفکر که حاکمیت اسلامی در نهایت قائم به شخص باشد این است که روند و روال حاکمیت اسلامی به صورت ناخودآگاه به سمت هدف آرمانی که قائم به شخص است میرود در نتیجه شخص اول یک مقام ملکوتی می گیرد و این بسیار خطرناک است ابر قدیس سازی در این حکومت باعث می شود که اذهان و ذهن ها پیشاپیش جلوی او زانو بزند و از او یک مقام ملکوتی و نیمه خدایی بسازد یعنی در اصول دین جامعه آنها معاد که پاسخگویی و مطالبه گری است و بعد از آن عدل که عدالت است و در نهایت توحید خفه شود و از زمامدار بت ساخته شود اینجاست که ما به مکتب ارزشمند امام صادق علیه السلام می رویم که حاکمیت را از ابومسلم قبول نکرد به دلیل اینکه شیعیان از خود او مقام ملکوتی ساخته بودند امام صادق اولین بت شکن زمامدار بود و امام علی علیه السلام خود به میان مردم میرفت که از من مطالبه کنید انتقاد کنید .
حاکمیت اسلامی قائم به شخص به صورت کامل مردود است در حاکمیت اسلامی جمهوری اسلامی جایگاه والایی دارد و شخص اول بعد از توحید جمهوری اسلامی را باید ببیند بعضیها جمهوری اسلامی را
جمهوری فهمی و عقلی توصیف می کنند می گویند منظور از جمهوریت به این معنی است جماعتی از مردم که با ما هم نظر هستند جمهوریت هستند و مابقی لیبرال و در ادامه لیبرال برای محکم کردن جایگاه خود و رفتن در دل طرفداران خود ، القابی همچون حرام خواری حرامزادگی در دوران لیبرال بسیار شایع میشود را به لیبرال ها می چسبانند تا تعریف طنازی از جمهوریت به دست بیاورند
بسیار مضحک
بسیار شنیع و خودخواه
به این فکر می شود بگوییم مال کشی اسلامی
به این تفکرات میشود گفت ختنه گر های اسلامی
آنها چاقوی خود را برداشتند و به اصطلاح خود هر چیزی را ختنه و اسلامی می کنند
محکم بخندید
جمهوریت یک تعریف بسیار ساده دارد تمام عامه مردم
چه هم نظر و چه خلاف نظر
اگر غیر از این بود آیا اسلام باید برای جمهوریت فهمی می آمد
مگر میشود از جمهوریت لیبرال ها را خفه کرد و دور انداخت
سوال پس چه کنیم اکثریت به سمت لیبرالها جهش پیدا کردند جناحی رای می آورد که ظاهر زیبای لیبرال ها را نمایش می دهد آنها طرفدار حجاب آزاد شده اند
جواب : شماها با پرچم و نقاب حجاب اکثریت را شکنجه کردهاید اکثریت را آزار داده اید و به اکثریت تحمیل کردهاید در اهم و مهم کردن اشتباه کردهاید
قدرت دست شما بوده شخص اول برای شما بوده حال حجاب مهمتر است یا ربا
اکثریت از نقاب حجاب سیلی خوردهاند فطرت مردم و جمهوریت فطرت پاکی است
آیا شما بدهکار نیستید عامل شما باعث انحراف جهت، اکثریت شده است تفکر نمیکنید آیا هنوز خود رای و خودخواه هستید و خود را بالای هرم می دانید و از جمهوریت اسلامی خود را بالاتر دانسته اید پس خاک بر سر شما با تفکری که اکثریت را منحرف الجهش کردهاید
جمهوریت فطرت پاک دارد فطرتها برای رنگ خدا زانو میزند به دنبال رنگ خدا باشید برای هر دلیلی از جمهوریت، چرا می شنوید دلیل محکم تری بیاورید لیبرالهای آزاد برای رنگ خدا که اگر پرده ها از جلوی چشمان آنها کنار زده شود زانو می زنند
قرآن را نگاه کنید عواملی که به جنگ حضرت موسی رفته بودند بعد از دیدن حرف حق جلوی حضرت موسی زانو زدن و به او ایمان آورده اند فرعون گفت دست و پای شما را قطع خواهم کرد اما حضرت موسی به گنجینه ای از جمهوریت دست پیدا کرده بود که سالیان سال در قرآن ثبت شد و برای هدایت من و شما رنگ جوهر درون قرآن گرفت آیا هنوز لیبرال ها را از جمهوریت جدا می کنید آیا هنوز به فکر جمهوری تفهمی و عقلی هستید مگر اسلام برای فهمی و عقلی ها آمده
نظریات شما تفکرات شما همان تفکرات طهارت و نجاست است استاد ازغدی عزیز آن را فریاد زد شما چاپخانه چاپ آیت الله دارید در صورتی که هنوز برای جمهوریت و روابط بین الملل ایده و نظری برای رنگ خدا و تقوا ندارید شما را میسپارم به امام عصر او که غایب است با غیبت خود به ما یاد میدهد نباید قائم به شخص باشیم امام زمان در میان ماست گفتههایش عین حق است عدل است این گفته ها خواه از زبان شما خواه از زبان دیگری خواه از زبان ما و خواه از زبان دشمن و یا خواه از زبان لیبرال بیاید باید قبول کنیم بررسی کنیم کسی را حقیر نشمریم
جوهر و مکتب امام صادق علیه السلام در نهایت هسته و میوه در غیبت امام عصر خلاصه شده
دوستان عزیز جمهوریت تمام و کمال مردم است جمهوریت ایران تمام مردم است چه هم نظر چه مخالف نظر
اسلام جمهوریت دینی است با اصلاحاتی از قرآن دوستان عزیز تمام ادیان از یک نور واحد سرچشمه می گیرند اصلاحات قران از ادیان این نورها را جلا داده و سرچشمه وجود آنها و منشا آن ها همگی از مشکات است و تمام این وجب به وجب پیکره عزیز اسلام است
جمهوریت اسلامی یعنی تمام مردم دارای فطرت پاکی هستند که با رنگ خدا آموزش می بینند و اسلام جمهوریت تمامی دینی است از مسیحیت یهودیت و تمام ادیان جزو اسلام و پیکره اسلام هستند
چه کسی میگوید معنی جمهوری اسلامی فقط و صرفاً مردم آن مسلمان هستند خیر مردمان مسیحی هستند مردمان یهودی هستند مردمان زرتشت هستند آنهایی که خداوند احد و واحد ایمان دارند آنهایی که ایمان ندارند در حال آموزش و به یقین رسیدن از آن هستند به آنها مهلت می دهیم
دنیا دنیا آموزش است هر انسان فطرت پاک دارد هر فطرت پاک جلوی رنگ زیبای خدا زانو میزند آموزش می بیند
برای آموزش ما نیاز به نُورٌ عَلَىٰ نُورٍ ۗ داریم
یک نور برای گشایش دریچه های قلب و یک نور برای آموزش هسته قلب
خداوند هرکس را که بخواهد هدایت کند هدایت می کند و آنچه را که نخواهد سینه اش را به قدری فشرده و تنگ میکند که به سختی به آسمان میرود این سخن لینک فیزیک اسلامی و جامعه شناسی اسلامی و پیوند این دو است
اسلام جمع کننده است امت است اسلام تفریق کننده و کسر دهنده نیست
مذهب راه و روشی برای نیکو تر شدن است مذهبی والاتر است که نیکوکار تر است آیه ۱۱۱ و ۱۱۲ و ۱۷۷ سوره بقره به این موضوع اشاره میکند آنهایی والا ترند که نیکوکار ترند
و کسانی که از دین و مذهب و اسلام و مسیحیت کشتار و قتل انسان ها را ساختند آنها خدا پرست نیستند آنها مذهب پرست هستند در اسلام فقط دفاع معنی دارد
و اما اصل مطلب
اینها همه مقدمه بود برای تعریف جرثومه
حالا جمهوریت یعنی تمام مردم چه هم نظر چه مخالف
اسلام یعنی تسلیم همه ادیان با اصلاحات قرآن یعنی همه ادیان تکمیل شده
ایران یعنی جمع همه نجیب زادگان
می بینید همه اینها جمع کننده هستند نه کسر کننده
اما بعد از درک این کلمات
جرثومه به معنی جمع کننده است
این دقیقا معنی این بخش است فیزیک اسلامی و جامعه شناسی که مکمل هستند
جرثومه جمع کننده است
شما هم به دنبال جمع کردند باشید
روز اربعین به زوار امام حسین ع نگاه کنید
همه هستند همه ادیان با احترام
به تمامی خانواده درجه اول و دوم و چندم نگاه کنید .
شما جمع کنند آنها باشید نه کسر کننده
شبکه بندی انسانها مانند پیچیدن سیم لوله میدان را چندین برابر قوی تر می کند
برای بهره مندی از امام عصر دنبال شخص نباشید
دنبال نور پشت ابر یا حرف حق و عدل باشید
امام به این دلیل غایب است که شما قائم به شخص هستید
باید با معاد مطالبه کنید حتی اگر رهبر امام عصر باشد
اگر با اصول دین به اصول حاکمیت رسیدید و قائم به شخص نبودید چشمانتان اشک شوق را خواهد دید اشکهایی که شما به خاطر آمدنشان شاکی خواهید بود
امام عصر برای جمهوریت می آید او باید و باید و باید به میان جمهوریت برود شمارا قسم می دهم به بی بی از او محافظت کنید
امام عصر خادم جمهوری اسلامی است
به دلیل اینکه دقت کنید خیلی مهم به دلیل اینکه
یک پرانتز باز کنید
بعضی ها به سخن شهید بهشتی خرده می گیرند
او گفت زمام دار باید میان جمهوریت برود
می گویند شهیدش می کنند می گفت خوب شهیدش بکنند چه خونی ارزنده تر از خون امام علی ع
می گویند شما می خواهید امام عصر راشهید کنید با این تفکر
تفکر شهید بهشتی باعث شهادت امام عصر می شود
خخخححح
حالا پرانتز را ببندید
به دلیل اینکه امام عصر همانند امام علی به میان جمهوریت می رود و خادم جمهوری اسلامی است
حفظ جان امام عصر بسیار واجب است مخصوصا شیعیان
پس به چه دلیل حفظ جان امام عصر واجب است به این دلیل که او خادم جمهوریت است به این دلیل که او نزد جمهوریت می رود و برای آنها تلاش می کند
نه تنها امام عصر
دقت کنید قائم به شخص نباشید هر نفسی که به جمهوریت خدمت کرد و میان جمهوریت رفت
حفظ جانش واجب است مخصوصا شیعیان
قائم به شخص نباشید اصل شیرازه غیبت و فلسفه غیبت این است قائم به حرف حق و عدل و عدالت باشید تا از امام عصر بهرمند شوید